tisdag 17 september 2013

Man tager vad man haver..

Idag är jag ledig och har hunnit med både nytta och pyssel. Tänk så roligt och rogivande det är att pyssla. Tankarna liksom fokuseras på det man ska skapa...

Som betonggjutarfantast så ser man ju både möjligheter och omöjligheter i formar. Så var det den gången en vän och jag åt Sushi. Locket på hämtlådan fick mina betonglustar att vakna till liv så några dagar senare så var betongen blandad och hälld i dessa lock.

Idag blev de färdiggjutna alstren målade och förstås dekorerade med decoupage..

Vad tycks??



På den precis här över har jag tänkt skriva dit en text under fjärilarna...har ni förslag så kommentera gärna här på bloggen. 

Ett betongfat har också blivit målat idag och där på ska jag testa bildöverföring. 
Det färdiga resultatet visas en annan dag då det måste torka ett dygn ca. 


Ett höstträd där bladen sakta skiftar färg och sakta faller till marken.


Ikväll blir det en helkväll på Vetlanda Motorstadion där jag hoppas får se Elit Vetlanda spöa Piraterna i första finalmatchen i Speedway. 

Ha en bra kväll.

Kram Veronica

<3


1 kommentar:

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.