måndag 6 maj 2013

Tävling!!

Detta är mitt 100 inlägg och det tänkte jag fira med en liten tävling här på bloggen. 

1:a pris. Egenhändigt gjuten betongtavla med decoupage.


2:a pris. Blockljus med vacker vintagebild.


För att vinna så gör ni så här:
Kommentera med vilken vikt du tror att tavlan har och länka hit från er blogg med bilden på tavlan. Har ni ingen blogg så kommentera vikten och lämna er mailadress.

Första pris vinner du som gissar rätt vikt eller kommer närmast. Andra pris vinner du som gissat näst bäst. 

Tävlingen pågår fram till 25 maj. 

Vinnaren meddelas här på bloggen den 26 maj.  

Lycka till!!



11 kommentarer:

  1. Hej grattis till ditt 100:e inlägg ,klart man vill var med i din fina tävling
    jag gissar på 1 Kg
    ha en bra dag
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Grattis till 100 fina inlägg!

    Tack söta Du för så fina kommentarer i min blogg!

    Så vackert här inne hos dej! Bara headern får mej att nästan tappa andan! Sååå fin! Önskar jag själv kunde detta med att sätta flera bilder i en.

    Självklart vill jag vara med i din fina utlottning! Älskar hjärtan! Jag gissar att tavlan väger 587 gram.

    Sol över Din Dag
    önskar
    Jag

    SvaraRadera
  3. Vilken fin utlottning! Grattis till dina första 100 inlägg.
    Jag vill gärna vara med. Jag gissar att tavlan väger 500 gram.
    Jag ska testa att länka med bild inne hos mig. Det brukar inte fungera, men jag testar som sagt :o))

    Ha det så bra.

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Grattis till ditt 100 inlägg !!

    En riktigt fin helg till dej..kram

    SvaraRadera
  5. hello:)
    Vill absolut vara med i din tävling:)
    Jag gissar på att tavlan väger 1,4 kg.
    Kramar och ha fina roliga dagar på jobbet.

    SvaraRadera
  6. Hej
    Jag vill gärna vara med & länkar ifrån min blogg. Gissar att tavlan väger 500 gram.
    Önskar dig en trevlig helg//Titti

    SvaraRadera
  7. hejsan första gången hos Dig, blev skickad hit från en annan blogg.
    Jag vill gärna vara med i utlottningen, tror att
    tavlan väger 8,5 hg.

    Grattis till 100 talet. Jag vet själv hur glad jag var i början. kram Hajan

    SvaraRadera
  8. Jag tror att tavlan väger 1,2kg
    sorgaredn@yahoo.se

    SvaraRadera
  9. Åååhhh vad fina. Vill gärna vara med i tävlingen. Gissar på 640 gram. Har tyvärr ingen blogg men gillar att läsa andras ;)
    olickemacho@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej! Jag vill gärna vara med och gissar 950g!
    Länkar från min blogg!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  11. Jag har varit lite frånvarande i bloggvärlden och höll på att missa din tävling. Jag tror att tavlan väger 730 gram.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.