tisdag 21 maj 2013

Gårdagens roliga stunder.

Igår hade jag en trevlig dag. Var på inredningsmässa med vännen Jennie. Så mycket fina saker. Tur hon handlade en massa som jag i min tur kan handla av henne sen...

Efter shoppingrundan fick vi god lunch och goda mumsmums innan vi styrde kosan hemåt igen. Kan säga att det inte är lätt att hitta på okända vägar om man inte är tillräckligt uppmärksam när vi åkte dit. Men tredje gången gillt så då äntligen hittade vi ut ur Osby med gps i mobilens hjälp... Haha vilka virrpannor vi är. 

Vi stannade hos en inredningsgrossist till, där hon handlade lite till... Vill ni se lite vad hon handlade så visar hon en del på sin blogg. Klicka här för att komma till den. 

Var hemma igen på eftermiddagen med mycket skratt i bagaget. 
Tack för att jag fick följa med. 

Under dagen jag var borta så hade ytterligare en orkidé slagit ut här hemma. 


Är ledig idag och försöker kurera mig. Har åkt på en ordentlig förkylning. Förhoppningsvis släpper den snart för på lördag konfirmeras sonen och då vill jag vara frisk.

Kram till er.

Veronica

<3

3 kommentarer:

  1. Kul att gå inredningsmässa och få se mycket fint och kanske snappa upp några ideer.krya på dig ,inte kul att bli förkyld nu
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Citronsaft lät gott och framförallt svalkande. Klart du ska härma och frysa in i kuber. Det är toppen

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Villen rolig dag! Inredning är ju såå kul att kika på :)
    Vilka tuffingar som redan doppat sig!
    Vad mysigt med konfirmation till helgen, det brukar vara så fint.
    Hoppas du hinner kurera dig,
    Sussi

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.