tisdag 14 maj 2013

Lugnets dag,

Idag har det regnat här från och till. Regnet behövs verkligen för attans vad det växer överallt nu. En härlig tid vi har framöver. 


Har varit en väldigt lugn dag. Lunchat med dottern på trevlig restaurang i grannstaden Eksjö. Mycket gott..
På hemvägen stannade jag vid en secondhandaffär, men inget fick följa med mig hem denna gång. 
Tänkte i eftermiddag att vi skulle kolla på film. Men den var sövande så sov mig igenom hela filmen.
.att jag kan bli så trött av en så lugn dag....

Hoppas morgondagen blir lite piggare. 

Må så gott.

Kram Veronica

<3

4 kommentarer:

  1. Hej Varonica! Låter att du hade en riktigt skön dag!
    Önskar dig en fin onsdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  2. Sköna dagar och det där med att somna avundas jag dig, kanske jag skulle skaffa några "slöa" filmer att sätta på när det är dags att sova på kvällen/natten!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Jag somnar nästan jämt när jag ser på film
    önskar dig en härlig Pingst
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Tack för fina kommentaren. Så glad jag blev över den!
    Hoppas regnet dragit bort nu och att solen skiner på dej igen.

    Må så gott och trevlig pingst!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.