söndag 10 februari 2013

Helgen.

Nu har sista kunden satt sin fot i min kiosk. Känns konstigt det där, var ju ändå det jag ville satsa på, men det gick inte min väg. 
Men genom detta år som jag haft öppet så har jag fått så mycket positivt av många kunder. De tycker förstås som jag att det är synd. Har ju haft min trogna skara som dag in och dag ut i regn, blåst och rusk faktiskt kommit till mig och handlat och bytt några ord. Kommer sakna de där goa människorna som faktiskt visade stöd och kom och handlade. Tack till er!!
Har denna vecka haft utförsäljning och tänk...då kommer de minsann och handlar de där som aldrig kom innan...sen finns det dem som ändå ville betala fullt pris för att visa sitt stöd in i det sista. Det kallar jag fint gjort. 
Har detta året blivit flera erfarenheter rikare, och ångrar inte en sekund att jag satsade på detta. 

Ha en bra kväll.

Kram Veronica

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.