onsdag 27 februari 2013

Slutet gott...

Har hållt på det mesta av dagen till att flytta bort allt som var kvar från kiosken. 
Min far har hjälpt mig och utan honom vet jag inte hur det hade gått. Har lite smågrejer kvar i morgon sen så är lokalen tom och tillgänglig för nya hyresgäster..
Ska bli skönt att slippa tänka på den mer..

Tyvärr tar kroppen stryk av att kånka och bära på tunga och otympliga saker så ikväll lägger jag mig med ryggont och hoppas att jag vaknar värkfri i morgon.
Hoppas också att morgondagen bjuder på lika vackert väder som idag

Sov gott.

Kram Veronica

<3

1 kommentar:

  1. Hoppas din natt varit god och att ryggen har fått den vila den behövde. Tråkigt för dig att din satsning på att ha en egen kiosk inte lyckades. Måste vara skönt att flyttningen nästan är klar, sådant är sallltid skönt att ha bakom sig.

    Solsken hos mig idag med....så underbart. Blir både pigg och glad av det.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.