torsdag 14 februari 2013

Vaknade idag med ett ryck när mobilen ringde. Det var ont om folk igen på hemtjänsten så bara att kliva upp och pallra sig iväg. Från telefonsamtalet tills att jag var på jobbet tog det 25 minuter och då har jag ca 15 min bilväg dit också, så det var snabba ryck vill jag lova.
Slapp i alla jobba kvällen som var tänkt från början..

Efter jobbet åkte jag hem och bara  tog det lugnt framför tv.n. 
Ikväll när resten av familjen kom hem så åt vi tillsammans och jag fick en blomma av sambon.


Med tillhörande Trisslott


Som jag vann 60 kr på :)

Även dottern hade köpt en blomma till mig.



Tack så mycket.

Ha en bra kväll.

Kram Veronica

<3







1 kommentar:

  1. Jaa det känner man igen:) När det ringer från jobbet...man vet inget om nåt då precis:) Så gulligt att få lite saker på den dagen ♥ Ha en bra kväll,vi ska se på "På Spåret" ja o gubben Kram Gunilla

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.