måndag 11 februari 2013

Skönt.

Idag när jag vaknade så bara kände jag för en promenad. Tog min hund Rocky och gick en lagom promenad på 3 km. Var riktigt skönt ute men jag tog på alldeles för mycket kläder så blev genomsvett. 

Som timanställd gäller det att vara på hugget för att få turer...hade en förfrågan som kommit vid strax efter 06 idag på morgonen, jag vaknade strax innan 07 och såg då detta. Svarade JA men fick då tillbaka att den var tillsatt av annan person :(
Får nog ställa klockan tidigt hädanefter..

Så istället för jobb i hemtjänsten idag så åker jag ner till kiosken och försöker jobba lite där. Har en del som måste avslutas och skickas tillbaka nu när den är stängd. 

Måste bara visa en lampa jag fyndade på en av alla Facebookloppisar som finns..
Visst är den fin?

 

Hoppas ni får en bra dag.

Kram Veronica

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.