lördag 23 februari 2013

En mysig dag.

Kollade min Facebook på morgonen och såg att min mamma skrivit att hon skulle baka bullar. Dessa gudomligt goda bullar går ju bara inte missa.
Så istället för att stanna hemma och göra måsten så åkte vi istället och fikade gott.


Hade egentligen inte tänkt att stanna så länge men tiden bara försvann iväg.
Kollade på VM i längdskidor, och bara tog det lugnt. 

Vid middagstid frågade de om vi ville stanna till middag och det gjorde vi gärna. Så medan vi fortfarande satt i soffan så lagade min pappa maten. Kyckling ala pappa var dagens middag och det gjorde han riktigt bra. Visst smakar maten extra bra när man slipper laga den själv? 

Efter maten så påbörjades en kolapaj. Så nu ikväll innan vi for hem så åt vi god paj med färska bär och kaffe. 


Tack för en mysig och trevlig dag. 

Kollade vädret för veckan som kommer och framåt mitten på veckan så ser det ut att bli finare väder och lite varmare temperaturer. Kommer nog bli rejält slaskigt ute när all snö börjar smälta. 


Ha en bra kväll.

Kram Veronica

<3

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag. Ha en lika fin söndag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Dom bullarna ledde till en bra dag,
    det syns att dom är goda.
    Ha en skön söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Oooops så gött det ser ut minsann! Ska baka massa bullar bara nästa frys sättes igång:) Ha det bra kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Tack för ditt besök hos mig. Ser att du också avnjutit lite godsaker i helgen. Samma här, när vi var på 35-årskalas.
    En fin vecka med sol och takdropp önskar jag dig!

    SvaraRadera
  5. Tack för att du besökte mig, nu tittar jag runt hos dig en stund!
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.