tisdag 19 februari 2013

Snötäckt igen.

Oj oj oj, säger jag bara. 
Igår eftermiddag kom det ett snöoväder in över Småländska höglandet. 
Föll massa snö som senare på kvällen övergick i riktigt blött snöblask.
 Inte skönt att jobba i det. Var ju dyngsur om fötterna när jag kom hem på kvällen. 
I natt har det kommit lite mer snö och även blåsten har hittat hit.



På morgonen idag så var jag snäll och skjutsade dottern till skolan. 
Hade inte hjärta att låta henne traska till bussen i detta väder.
 Så passade på att handla lite också .
När jag kom hem så blev de en liten stund ute med Rocky, som bara älskar snön..



 Känns riktigt kallt ute så bättre att stanna inne tills jobbet kallar framåt kvällen igen.  
Nu blir det en värmande kopp kaffe.

Ha en bra dag. 

Kram Veronica

<3


3 kommentarer:

  1. Ja hu vad snö det kommit , det kan räcka nu för jag vill ha vår:)
    Tack för tittet och fin kommentar hos mej :)
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan:)
    kram Tina

    SvaraRadera
  2. Och vi har ingen snö alls, bara is! Och kyla. Och idag kämpar solen för att kunna komma fram och visa sig.
    Så gosigt vovven har det i snön!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med snön, idag har det ju varit fint väder!
    KRAM

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.