torsdag 13 juni 2013

Regnet det bara öser ner...

Här regnar det för fullt idag. Kan verkligen behövas regn efter flera dagars sol. Det blir lite friskare ute och växtligheten blir lite fräschare också..

Har i ca fyra år haft denna Hoya Obovata i min ägo. 


Aldrig innan har den blommat men nu äntligen blommar den :)
Stor klase med många små blommor som doftar som rosor..

Nu ska jag strax äta middag. Idag blir det färskpotatis, burkskinka och kall gräddfilsås. Sen ikväll blir det jobb igen. 

Ha en bra dag. 

Kram Veronica

<3


3 kommentarer:

  1. Hoyor är väl underbara. Jag har haft hoyor i många år och många olika sorter har det blivit. Någon Obovata har jag nog inte haft. De är så anspråkslösa och lättskötta. Får de bara lite omvårdnad så svarar de med att blomma.
    Regnat hos mig med nästan hela dagen men nu klarnar det upp och solen visar sig.

    Ha det gott

    Kram Karin

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Jättefina de blommorna ,hade en för längesedan
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en härlig helg, hoppas det blir mycket sol och värme.
    Kram
    AC

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.