onsdag 12 juni 2013

Dagarna går...

Dagarna går och för det mesta innehåller de jobb.
 Just nu är det mycket som snurrar i mitt huvud...tankar som först svävar runt men som sen får fäste och får mig att fundera...fundera....och åter fundera...

Hoppas tiden visar mig den raka vägen...inte den krokiga som jag går på nu...

Nog om detta.

I fredags var jag med min hund Rocky till veterinären. Han har skurit sig på en glasbit och veterinären fick sy några stygn...2900 kr fattigare blev jag där. 

Lördagen innebar baldag i Vetlanda och jag hade fått äran att köra min kusins pojk och hans baldejt dit i vår Challenger. Verkligen en häftig upplevelse att köra fram dem till allt folk som stod och väntade för att se dem skrida nerför röda mattan. 


Lördag kväll innebar fest och dans tillsammans med finaste syster yster. 

Igår var jag på tidigt besök hos sjukgymnasten med min krånglande nacke. Fick ett träningsprogram jag ska göra och jag hoppas verkligen det hjälper...Tre veckor med ont i nacken är INTE roligt..

Idag har min dag bara börjat. Gjort mitt träningsprogram för nacken och det känns bra. Ska strax till en vän och hjälpa henne i sin butik. 

Ha en bra dag.

Kram Veronica

<3

2 kommentarer:

  1. Nä ont i nacken är inte kul..jag har varit två gånger och fått spruta nu och ska till rehab och se om akupunktur kan hjälpa något
    mitt sitter på vänster sidan
    hoppas du blir bättre
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. <3 Hoppas tankarna reder upp sig och du finner planare mark snart. Tack för en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.