lördag 26 januari 2013

Pysseldag.

Idag har jag varit ledig.
Fick en idé på morgonen och var ju bara tvungen att se om den gick att genomföra. 
Skrev en vän och frågade om hon ville följa med till Erikshjälpen och det ville hon såklart.
Åkte dit och fyndade en lampa, inte så fin men till mitt projekt passade den perfekt. Har lånat denna bild men lampan såg ungefär likadan ut. 


Hem och klippte bort tyget på skärmen och skruvade bort allt så jag bara hade foten kvar. Målade foten vit såklart och limmade dit en glastallrik och på med ett blockljus och lite pärlor som dekoration och så här blev resultatet. 




Är så nöjd med resultatet.

Resten av kvällen blir lugn. Ska ju jobba i morgon. 

Ha en bra kväll. 

Kram Veronica

<3



6 kommentarer:

  1. Oj oj så snyggt det blev!! Va alla grejsar,jag bara målar jag:)) ha en fiin lördag kväll Veronika! Kramelikram Gunilla

    SvaraRadera
  2. blev jättebra
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Blev jätte fint:) du sparade väl stommen till själva lampskärmen!?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men du vilken fin idé.
    Det blev verkligen jättebra, va duktig du är :)
    Hoppas du har en härlig och mysig kväll.
    Jag har laddat med mina favoriter, glass o choklad så nu blir det mys i soffan.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Det var då en riktigt fin idé.:-) Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken bra ide att göra en ljusstake av en ful golvlampa. Så snygg den blev.

    Ha en skön söndag

    Kram Karin

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.