torsdag 10 januari 2013

Sista dagen..

Då är jag inne på min sista dag i antibiotikakuren. Känns skönt att slippa äta massa tabletter, det har jag aldrig gillat.
Känns nästan ingenting i halsen längre. Bara när jag gapar stort typ vid gäspning då stramar det lite annars ingenting.
Idag unnade jag mig att ligga kvar en stund. Ungdomarna klarar sig själva. Brukar vara snäll och skjutsa till buss eller skola men idag kände jag inte för det.
Ska strax stiga upp nu och göra mig i ordning för en dag i min lilla kiosk.

Ha en bra dag.

<3

8 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack för din kommentar på min blogg så jag hittade din. Låter som du haft en jobbig förkylning, gott att du känner dig bättre. Det verkar som årets förkylningar är intensiva och sega. Säkert förra årets regniga sommar som slår tillbaka på oss. Vi fick inte de soltimmar vi behöver för att fylla på vitamreserverna.

    Ha det gott och krya på dig.

    Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har nog rätt angående solen. Alla behöver vi solen för att må bra..
      Ha det bra.
      Kram Veronica

      Radera
  2. hej kikar in och önskar dig en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Skönt att du är av med ditt onda, inte kul att vara dålig! Och ändå värre när det är så trist väder som det är nu!!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Säger precis som Hjärtruds Stuga! Håller med om alltihopa.....det är skönt när förkylningar, såna där ordentliga, släpper. Jag har dragits med nåt elände sen slutet av november och först nu (också antibiotika) börjar det släppa och man blir ju inte piggare av det heller!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Gokväll på dej! vad glad jag blev över din kommentar! Jag är också väldans glad över att jag kommit så här långt.Sitter i hjärnan detta med vikten tror jag:) Har du varit sjuk? Inte skoj precis...gubben har haft hela hösten tycker jag med hals öron m.m...Ha det gott vännen ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  6. Hoppas du är återställd, ha en fin helg, VIOLAN

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.