lördag 5 januari 2013

Fortsättning följer..

Min snälla mamma läste min blogg igår kväll,  så idag när jag vaknade så hade jag fått ett sms från henne att hon gärna jobbade åt mig idag. Tack snälla mamma för att du ställer upp när det behövs.
Tog mig en tur till Eksjö igen för att kolla upp halsen. Läkaren misstänke halsböld så remiss skickades och jag fick tid kl 18 på öronakuten i Eksjö enligt henne....
När vi kom dit så visade det sig att det var till jönköping vi skulle så bara att åka vidare...
Snabbt inne på undersökning och som väl var så var det bara mycket svullen halsmandel och ej böld. Mer antibiotika och förhoppning om snar förbättring så är vi nu hemma iaf.

I morgon har jag tänkt att jobba själv iaf.
Sen på eftermiddagen ska sonen firas som på tisdag fyller 15 år. Tänk vad tiden går...

Ha en bra kväll.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.