torsdag 24 januari 2013

Hualigen

Vaknade idag till en riktigt kall morgon ...igen.
Termometern visade 20-. 
Tycker det är så vackert ute nu. 
Här visar sig solen från från sin bästa sida också så kan inte klaga. 

Tack för alla kommentarer. Jag mår bättre nu och har nog kommit fram till hur jag ska göra...
Även idag har min vän J fått lyssna och även jag lyssnar då vi måste utbyta problem och tankar med varandra. 
Önskar bara att tiden inte gick så fort, men det gör den och idag var det på håret att jag hann till öppningsdags. Men som tur var så väntade ingen...

Hoppas ni  har en bra dag. 

Kram Veronica

<3

3 kommentarer:

  1. En god vän är guld värd. Gott att du löst ditt dilemma.

    Må så gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Att ha vänner att anförtro sig åt och ventilera problem med är verkligen det bästa man kan ha! Vad skönt att du känner dig bättre nu!
    Hoppas du får en fin helg!
    /ps, jag har jättesvårt att se ordverifieringen, vill du minska risken för "fel" kommentarer så ta hellre kommentargranskning, bara som ett litet tips! Kram!

    SvaraRadera
  3. Vänner, riktiga vänner, är det värdefullaste som finns och att kunna prata rakt ut och man pratar ett "gemensamt" språk, det är också en befrielse.
    Man går upp och man går ner i livet, det svänger och så kommer det två dagar med sol, som vi har haft här nu, och plötsligt har jag liksom glömt bort varför det var så trögt.
    Jag hoppas du gjort detsamma1
    Agneta kram

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.