tisdag 15 januari 2013

Lite pyssel..

För någon vecka sen så köpte jag papper till att skriva ut bilder som man sen kan dekorera ljus, porslin, kakel mm.
Så i söndags var jag ju bara tvungen att testa hur det blev :)
För att vara första gången så blev jag nöjd men finns förbättringar att göra.


 


Kan nog bli fint att skriva ut äldre bilder eller text att dekorera ljusen med också. Får nog testa lite till i eftermiddag..

Idag vaknade vi till massa snö igen. Bara att ut och skotta..som tur är så är det lätt snö så är inte så betungande att få bort den.

Ha en bra dag.

Kram Veronica

<3
Posted by Picasa

9 kommentarer:

  1. Åhh vad fint, duktig du är.

    SvaraRadera
  2. Så sött ljuset blev...:))) Kul att prova på nya saker...
    Kraaaam!!!

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev. Det finns så många pysselgrejer, jag hade ingen aning om att det fanns sånt papper. Nåt att tänka på!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig ide..egenhändigt pimpade ljus ! Ser jättefint ut.

    Kram

    SvaraRadera
  5. ...Jättefint...fast jag fattar ju inte riktigt hur du pysslar till det:)...lite trög!...vanligt papper som man har när man skriver ut bilder menar du då ja:)...tack för titten vännen..ja mamma- barn dag är gott att ha...saknar själv min mamma så mycket! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  6. Hej Veronica.
    Va kul att du tittat in hos mig :)
    Dina ljus är verkligen jättefina, va duktig du är :)
    Nu ska jag ta o kika vidare lite härinne i din fina blogg.
    Ha en skön onsdag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Tack för kommentaren, visste inte att du hade blogg med.
    Coolt papper, var har du hittat det? Pilligt och svårt?
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Vad fint det blev ..var kan man köpa papperet?
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.