fredag 18 januari 2013

Härliga fredag.

Idag är det verkligen härligt ute. Solen skiner och snön gnistrar av reflektionerna. Inne är det inte lika härligt. I solens strålar syns ju dammet allt för väl och påminner mig om att det är dags för städning...







I mitt inlägg som handlade om ljusen så har flera frågat vad för slags papper det är och var jag köpt dem. Det heter transferpapper för ljus, porslin mm och kan köpas här
Finns för både bläckstråleskrivare och laserskrivare.

Önskar er en bra fredag. 

Kram Veronica

<3

4 kommentarer:

  1. Uunderbara vinterbilder...jag längtar så efter sol !

    Fin helg till dej.

    SvaraRadera
  2. Underbart att solen skiner hoppas den stannar över helgen.
    Kram Carita

    SvaraRadera
  3. Å vilka härliga bilder.Jag längtar efter solsken. Det har varit mulet så länge nu.

    Ha en skön helg

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Kul att du tittade in hos mej! Här har vi inte haft sol idag, men kallt, just nu -15.7, brr! Gillar inte vintern!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.