torsdag 6 juni 2013

Nationaldagen.

Min dag började med låååång sovmorgon, den var välbehövlig vill jag lova. Frukosten intogs ute på altanen med den varma sköna solen närvarande. 


Efter frukosten intog jag solstolen och blev kvar där flera timmar. Då hungern gjorde sig påmind så bestämde vi att åka till Sandsjöfors Wärdhus och äta deras goda fläskfiléplanka. 
Sagt och gjort.
Mätta och goa styrde vi vidare till ett par vänner som var vääääldigt längesen vi träffade. Blev bjudna på kaffe och glass i den underbara kvällssolen. Timmarna bara rasslade iväg i deras trevliga sällskap. 

Väl hemkomna så blev det lite läxförhör för sonen som har prov i morgon. Hoppas att det går bra. 
Nu har lugnet lägrat sig här hemma, bara jag som är vaken. Men ska strax krypa ner jag också. Ska bara smörja mina axlar som intagit en färg av grisrosa :)

Soliga kramar.

Veronica

<3

4 kommentarer:

  1. Vilket underbart väder det varit några dagar. Man vill inte göra annat än vara ute och njuta.

    Ha en skön helg i solen

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Lät som en riktigt behaglig dag du !!
    Ta hand om dej i solen !!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dig en varm och skön helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag!!! Flera timmar i solstolen, kan säkert göra sig påmind på kvällen, glöm inte att smörja in dig och skydda dig mot solens starka strålar. Lätt att bränna sig....
    Mysigt lät det i alla fall.
    Ha en skön helg
    Kram
    AC

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.