måndag 3 december 2012

Adventsmys och julbord.

Hej.
Här i byn där jag bor så snöar det och har så gjort de senaste timmarna.

Igår morgon så började vi dagen med adventsfika tillsammans hela familjen. Trots att tonåringarna var sent hemma så pallrade de sig upp iaf. Fikat bestod av underbart god saffranskaka som dottern bakade i lördags. Skulle vara rom i men vi tog lite Baileys istället och det blev gott.

Sen åkte jag till min lilla kiosk och jobbade hela dagen.

Kvällen bjöd på glögg och filmmys. Filmen var av Johan Falks filmer och hette Kodnamn Lisa. Rekommenderas verkligen.

Det var gårdagen nu över till dagen :)

Ska på julbord ikväll på den lokala restaurangen här i byn. Förra chefen (är ju numera min egen chef) ringde och frågade om jag ville följa med dem på julbord och det tackar ju inte nej till. Ska bli skoj att träffa alla arbetskamrater jag hade. Så ser emot kvällen.

Ha en bra dag.

<3

2 kommentarer:

  1. Så kul att de ringde å frågade om det! inte illa kommunen! Ha det så trevligt nu då och ät mycket:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åt alldeles för mycket så jag är mätt än. Det var så gott.

      Radera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.