onsdag 5 december 2012

Härlig dag.

Hej.
Som ni vet så var jag bjuden på julbord i måndags kväll. Var väldigt mycket mat och det var såå gott. Äter ju så man är mätt ett dygn efter ungefär :)
Men i alla fall så hade de lite lottförsäljning. Brukar aldrig eller sällan vinna på lotter men köpte några i alla fall. Denna kvällen så var turen på min sida, fick vinst på två av mina lotter.

Vann detta zinkhus att ha värmeljus i och pläden den ligger på.

Sedan blev jag avtackad också eftersom jag sagt upp mig så fick denna fina vas/kruka.

Blev ju bjuden på julbordet också. Det tackar jag för.
Fick även årets julklapp från kommunen men den visar jag inte än, kanske någon som tar illa upp...
En mycket trevlig kväll i goda vänners lag.

Ha en bra dag.

<3



1 kommentar:

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.