tisdag 11 december 2012

Pysslat igen :)

God kväll.
Har jobbat hela dagen idag. När jag kom hem så hade dottern börjat med middagen. Så skönt att slippa laga den ibland. Kyckling, ris och hennes egna sås stod på menyn. Så himlans gott var det.

Förra veckan så var jag hos min kära mormor och fick några gamla virkade dukar. Dukarna blev till skålar och så här blev resultaten:




Blir nog fina att ha frukt eller något annat gott i till jul...

Måste bara visa en bild på vår hund Rocky. Han har lagt sig på sitt gosedjur så jag inte skulle komma och ta den...Sötnosen <3

Ja det var allt från mig nu. Ha en bra kväll.

<3



2 kommentarer:

  1. Så fina de blev...blir bra till julgodis

    kram Rosa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Har vårt julgodis där i nu :)
      Kram Veronica.

      Radera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.