måndag 31 december 2012

Drömmar I Vitt

I fredags åkte jag och en vän på roadtrip. Mariannelund och butiken Drömmar I Vitt var vårt mål. Fanns så mycket fina saker där och lite fick förstås följa med hem. 





Tyvärr på fredagseftermiddagen så började jag frysa som bara den. Tog febern och visst var det så. Låg i soffan hela kvällen under en värmefilt med full värme och ändå frös jag. Lördagen och söndagen fortfarande feber men även riktigt ont i halsen. 
Natten tills idag har varit den värsta hittills, sovit ca 2 tim. Har varit hos läkaren idag, jag och många fler med mig tyckte att just denna måndagen var perfekt för läkarbesök. Två timmars väntande senare så blev diagnosen Halsfluss. Skickade med penicillin hem...och jag som inte ens kan svälja vatten knappt...men får krossa dem men då smakar de ju verkligen urk..
Så min nyårsafton kommer att tillbringas med sambon i soffan med avbrott för hämtning av tonåringar...

Ja det var allt från mig detta året, då är det bara kvar att önska er ett riktigt Gott Nytt År. 

2 kommentarer:

  1. GOTT NYTT ÅR och du vet, detta året ska bli himla bra för oss båda!! Krya på dig nu. KRAM

    SvaraRadera
  2. Usch denna eländiga sjukdom! Hoppas att du mår lite bättre nu och hade ett bra nyår iaf.. min halsont har börjat att bli bättre men nu hostar jag ju som en galning istället... skit å va sjuk... krya på dig och be familjen ta ordentligt hand om dig! Kramar

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.