måndag 17 december 2012

Några dagar tillbaka...

Hej.
Har några dagar att skriva igen, men har haft så mycket att stå i så tiden har inte funnits att skriva här, Men nu så..

Luciadagen dagen började tidigt för att åka å titta på min brors med flickväns lilla tjej som skulle vara med i luciatåget på förskolan. Då vi ej fick ta bilder på själva tåget så visar jag en bild som jag tog på Elin när vi fikade efter.


Blev ytterligare ett luciatåg på kvällen i vår gamla kyrka här i byn. Så stämningsfullt och fint var det. 

Fredag innebar endast jobb.
Lördag var det jobb och julbord med familjen.

Söndagen var det dags för vår årliga julmarknad här i byn. Fick i uppgift att göra 175 godispåsar som tomten sen skulle dela ut till alla barnen och med hjälp av min dotter så gick det relativt smidigt iaf. Under marknaden så grillade min sambo korv ute och sålde till alla sugna marknadsbesökare. Sålde fler än vi trodde så det var ju roligt. 

Idag är det jobb igen som gäller. Får se om jag hinner göra lite julstök när jag kommer hem.

Ha en bra dag.

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.