lördag 1 december 2012

Börjat så smått.

Hej.
Idag när jag vaknade så var det ca 9 grader kallt. 
Skönt att det blir lite köldgrader så snön får ligga kvar över första advent. 
Gärna längre för min del. 
Hann med ett snabbt besök hos en vän för att hämta adventljusstakar som ska pryda våra fönster här i kiosken.
Just nu är jag i kiosken och jobbar men snart kommer min snälla mor och löser av mig så jag kan åka hem och sätta upp stjärnor och stakar i våra fönster. 
Hann med lite idag på morgonen också men det mesta är kvar. 
Tog i alla fall lite bilder på det jag hann. 

 Härlig bild tycker jag med vitt landskap utanför.

 Mina nyinköpta julgardiner som jag fyndat på loppis.

Gillar betong så vad kan vara finare än betongbokstäver till jul.

Ha en bra dag

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.