fredag 30 november 2012

Morgonstund...

Hej.
Här har vi ingen snö men dock ett par minusgrader. Eftersom det är Anders namnsdag idag så kan man ju undra hur julen kommer bli...Anders slaskar,  julen braskar. ..
Jaja återstår att se.

Igår kväll skulle jag med en vän på gårdshusmys. Igen kanske ni tänker och JA igen. Kan inte få nog av sådana mysiga ställen.
Men iaf så när jag kom dit så var det helt nedsläckt.
Det visade sig att det var fel dag. Det är idag istället. Får se om jag tar min heliga fredag och åker dit en stund.

Så åkte hem  och sydde ett par ljuspåsar istället.
Påsen på bilden är till en bra vän. Follow your Dreams står det på och det passar in så bra just på henne.

Ha en bra dag.

<3

2 kommentarer:

  1. Ja den blir finfin hos mig:) mysigt med gårdsbutik

    SvaraRadera
  2. Fin ljuspåse .& tack så mkt för din kommentar inne hos mig :)

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.