söndag 25 november 2012

Loppisdagen.

Hej.
Min dag började riktigt tidigt.
Så strax innan 06.00 så styrde vi kosan mot Jönköping och dagens superloppis i Kulturhuset. Loppisen började kl 08,00 och vi tänkte att vi skulle ha gott om tid att plocka i ordning på bordet. Men strax efter 07,30 så kom det väldigt många köpsugna människor in. De var som galna efter våra kläder och grejer. Så någon ordning på bordet gick aldrig att få, allt låg huller om buller men det hindrade inte dem från att köpa ändå :)
Tiden gick väldigt fort så snart var det dags att packa ner de kvarvarande plaggen och grejerna. Efter att ha räknat bort hyran för bordet och bensinen så gick jag ändå flera hundra plus :)

Tack A-L för att jag fick frågan att följa med, för många givande samtal, för att du alltid lyssnar och för att du är du <3

Eftermiddagen sen gjorde jag inte många knop. Fixade till lite middag när jag kom hem sen spenderades resten av kvällen på soffan under en filt ibland sovandes och ibland en titt på tv.n.
Gick sedan och lade mig tidigt och sov sen 9,5 välbehövliga timmar i sträck.

Nu är jag i kiosken och jobbar och samtidigt kollar på stafetten på svtplay.

Denna eftermiddag kommer också att tillbringas ihop med A-L. Vi ska till Sälleryds Handelsträdgård och göra något vackert att ha på våra ytterdörrar.

Ha en bra dag.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.