tisdag 20 november 2012

Loppis till helgen :)

Hej.
För ett par veckor sedan fick jag frågan om jag ville följa med och sälja på loppis.
Så klart jag ville det :)
Så på lördag bär det av till Jönköping med en vän för att sälja allehanda ting.
Är bara i funderingsstadiet än vad jag ska sälja men snart är det väl dags att börja plocka ihop...
Med allt vad jag kommit på så blir det nog en del att bära dit men förhoppningsvis inte hem ;)

Fyndade förresten igår också på en av Vetlandas facebookloppisar. Fick ett tips från en annan vän om en ljuslykta så var snabbt inne och letade reda på den. Som tur var så hade ingen bjudit på den så den blev min :)

Bild på nyaste fyndet kommer ikväll :)

Ha en bra dag.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.