torsdag 25 april 2013

Längsta veckan på länge...

Denna veckan har varit så lååång. 
Har legat tillgänglig för arbete men inte fått någon förfrågan, och utan jobb så blir dagarna långa..
På lördag ska jag i alla fall jobba och det ser jag fram emot.

Har försökt att få dagarna att gå med promenader, lunch med vän, besök hos föräldrarna mm


 
I eftermiddag när jag vattnade mina blommor så hittade jag sju blomknoppar på en av mina orkidéer. Skoj att den blommar om för tredje gången sen den flyttade in hos mig. Föregående orkidéer har inte haft lika stor tur i mitt hem...

Ha en bra kväll.

Kram Veronica

<3

5 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar dig en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig tur med mina blommor. Vad härligt att du lyckas med dina orkidéer, ingen lätt uppgift.
    Hoppas din söndag blir solig och mysig.
    kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Så kul att du fått knoppar, alltid roligt när växterna frodas och tar sig :)

    Förstår att det är trist att inte få jobba... Det kan lätt uppstå stress av arbetslös, vilket många inte riktigt förstår eftersom "man inte gör något". Jag håller tummarna för att du får mera jobb snart :)

    Kraaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. trist med att gå och vänta..förstår dig...ha en fin helg, kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas du har haft en bra vecka och att din helg blir solig och fin!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.