måndag 22 april 2013

Vårfint.

Precis hemkommen från en lång, skön promenad. 
Har inte gått på hela helgen så kände att det var dags..

Min helg har varit väldigt lugn, inte gjort mer än nödvändigt. 
På lördagen var dottern och jag och övningskörde, shoppade och bara hade en trevlig dag tillsammans. 
På kvällen kom min käre bror och gjorde mig sällskap framför tv och helgens GP-speedway. Blev inte sängdags förrän långt framåt natten...

Söndagen var också lugn. Sonen tyckte det var dags att plocka fram våra utemöbler. Så när han började med det så kom även min energi smygandes...tillsammans hjälptes vi åt att få det fint på våra uteplatser.





Detta är på vår framsida, krukan av betong har jag gjutit själv. Ska snart i andra blommor men än så får påskliljorna vara kvar. Det lilla hjärtat är också egentillverkning. Med lite decoupage på så livade det upp det gråa lite. 
Nu tror jag att det är dags för en kopp kaffe. 

Ha en bra dag. 

Kram Veronica

<3

1 kommentar:

  1. Gillar din kruka ..jättefin ..beundrar alla som gjuter så fina saker
    kram Rosa

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.