söndag 14 april 2013

Härlig söndag.

Gårdagen blev mycket lyckad med god paj och trevligt kalas. Här är min kära mor tillsammans med minsta barnbarnet Elin :)


Även min son Robin passade på att ha en egen stund med Elin :)


Dagen idag började tidigt med frukost, sen tog jag en lång promenad i det vackra vädret. Promenaden blev närmare 8 km. Skulle utforska lite ny terräng att gå i men för det första så hittade jag inte, och sen klev jag ner mig riktigt ordentligt också så dottern fick komma till undsättning med torra skor och strumpor. Så att gå den rundan får jag göra när terrängen torkat till...
Eftermiddagen tillbringade jag i en lekpark tillsammans med dotter, bror, syster med pojkvän och förstås så var Elin med också. Även systers pojkvän Calle passade på att klättra lite..


Syster och jag satt mest i solen och pratade med varsin kaffemugg i handen. 
                                       

 Dottern som somnade sent i natt passade på att sova en liten stund. 


Har haft en riktig trevlig dag med nära och kära.

Ha en bra kväll.

Kram Veronica

<3



1 kommentar:

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.