måndag 1 april 2013

Min påsk.

Då är snart påsken över för detta året.

Påskafton så åkte vi iväg till Jönköping och årets bilmässa på Elmia. Fanns många fina bilar och massvis med folk också förstås. På kvällen trodde jag att det skulle bli en lugn hemmakväll med min sambo men han hade andra planer för kvällen så blev sittandes ensam hemma. Senare på kvällen fick jag agera chaufför också så kvällen övergick i natt och natten övergick i tidig morgon innan jag var hemma igen. Då var sängen efterlängtad må ni tro!!

Igår gjorde jag inte mycket. Vi var bjudna till mina föräldrar på påskmiddag på eftermiddagen. Så god mat hade de ordnat med och tillsammans med syskon och familj så hade vi en riktigt trevlig eftermiddag. Kvällen blev soffhäng och film. Gick till sängs tidigt för att sova in de förlorade timmarna från natten innan. 

Idag har också varit en lugn dag. Har varit barnvakt åt lilla Elin som jag är faster till. Jag och Elin tog en promenad på 4 km i det vackra vädret.


Naturligtvis med ett stopp i lekparken. 





Lite vila behövs också..


Innan vattenpölen får ett besök..


På hemvägen ville Elin gå själv en bit..


Tillsammans hade vi ett par riktigt trevliga timmar ute ihop. 

Ska försöka hålla mig vaken en stund till så jag kan se säsongsavslutningen på Dicte. Sen måste jag försöka få några timmars sömn för i morgon är det jobbdags igen.

Ha en bra kväll. 

Kram Veronica

<3






1 kommentar:

  1. Jag missade Dicte :O( men ska kolla TV 4 Play ikväll. Ha en fin dag
    Vilken superfin header du har
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.