lördag 23 november 2013

Min vecka..

Denna veckan har varit jobbig på många vis..
Har ändå jobbat på som vanligt och jag måste säga att det är tur att man har jobbet att åka till...att jobba skingrar tankarna..


Märkt av veckan så kände jag att jag behövde komma ut och göra något skoj. 
Så igår kväll gick jag och flera vänner iväg till hotellet i Vetlanda. Där skulle Scotts uppträda med massa covers hela kvällen. 


Ångrar inte detta en sekund för vi hade så kul!!
Dansade massvis och bara njöt. 

Således har soffan och jag varit goda vänner idag, men det var det värt...

Ha en bra kväll.

Glada kramar från mig

<3



2 kommentarer:

  1. Det var en rolig kväll! ♥ När du känner att du vill prata om allt det jobbiga så lyssnar jag gärna. ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja en sådan kul kväll var precis vad jag behövde <3 Tack finaste syster <3

      Radera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.