fredag 15 november 2013

Jul på Baazar.

Har ikväll varit på Jul på Baazar i Sävsjö tillsammans Annalena och Angelica :)


I en gammal stationsbyggnad i Sävsjö finns denna trevliga butik som var fylld av juldekorationer och annat mycket fina saker. 







I källaren hade de iordningsställt en fyndhörna. Kan jag verkligen kalla FYND!!

Eftersom vi var bland de första som kom dit så kunde vi i lugn och ro botanisera bland fynden...Sen blev det rusning vill jag lova...

Detta blev mina inköp i alla fall. 




Är ju så jag skäms när jag skulle betala hela 35 kr!! för dessa fina grejer. Innan prissänkningen så skulle det kostat 800 kr så det kallar jag rea. 

Hoppas ni har haft en fin fredagskväll.

Det har jag i alla fall..

Kram Veronica

<3


1 kommentar:

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.