lördag 23 februari 2013

Bara för att jag är ledig idag så visar sig inte solen. 
Var ledig igår med men då satt jag inne hela dagen med bokföring som måste göras. 
Är inte roligt det där men ett måste...

Idag borde jag egentligen fortsätta med bokföringen, men får se...




I veckan fick jag hem en gjutform som jag vunnit på Tradera. Har sett fram emot att gjuta i denna. Blandade till betong och hällde i formen. Efter 24 timmars lång väntan så var det då dags att plocka ur den i sin form. Det var inte det lättaste. Slet och drog i den där förb......latexformen. Slutade med att betongen gick i två delar. Den ena delen är fortfararande kvar inne i latexformen och jag får inte ut den. Kul kul...Syns inte så bra på bilden men det fattas ca 1 dm upptill. 




Även ett betongfat gick sönder..


Betong med bättre resultat :)


Lampett med ingjuten värmeljushållare. 


Fatet är målat vitt och sen torkat av överflödig färg så det blir lite slitet utseende. 

Ha en bra dag. 

Kram Veronica

<3

 

1 kommentar:

  1. Tråkigt när det är sådana där trånga formar.
    Det som var helt blev ju fint:)
    Kram

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.