måndag 18 februari 2013

Kalassöndag :)

Igår hade jag en riktigt lång och välbehövlig sovmorgon. Trodde knappt mina ögon när jag vaknade och insåg att klockan var halv 11!!. Men skönt var det iaf. 

På eftermiddagen var vi bjudna på kalas hos min bror. 



De bjöd på god mat och efterrätt och timmarna bara ramlade iväg. Även deras hund ville vara med på lite soffhäng :)


Tack för en trevlig eftermiddag. 

Åkte sedan hem och hjälpte sonen med läxor som behövde lämnas in innan praktiken började. Det tog sin tid då det var mycket att gå igenom. 

Hjälpte sedan sonen att packa. Hoppade sen i bilen för att skjutsa honom till Växjö till syster med pojkvän där han ska bo nu en vecka under sin praktik. Han har börjat sin praktik idag i Växjö på Ramkvillabuss, där han hjälper till i bussverkstaden. 

Hemkomsten för mig blev riktigt sen så det var nog tur att jag fick sova ut på morgonen :)

Ikväll blir det en jobbsväng på hemtjänsten igen. 

Ha en bra dag. 

Kram Veronica

<3

1 kommentar:

  1. Åh vad skönt att sova så länge.
    Önskar dig en fin start på veckan.
    kram
    AC

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.