lördag 11 maj 2013

Vårpromenad.

Idag har jag äntligen haft en ledig dag. Så idag på förmiddagen åkte jag och dottern till mina föräldrar för att tillbringa vår dag där. 

Vi har haft det så trevligt, fikat gott, ätit gott och bara pratat och umgåtts. Lite senare på eftermiddagen kom min bror och hans lilla flicka Elin. 

Elinor som min dotter heter passade på att ta en promenad i vårsolen med lilla Elin. 



De passade på att plocka lite solgula blommor.




Snälla kusin Elinor gjorde Elin fin i håret också.


Också förstås så¨är det ju roligt med den där lilla tungan ute..


Nu är jag hemma igen och glad och nöjd över att ha så fina nära och kära omkring mig. 

Glöm inte medverka i min tävling som pågår till 25 maj. Klicka här så kommer ni till det inlägget direkt. 

Må så gott.

Kram Veronica. 







3 kommentarer:

  1. Tack för din fina kommentar.
    Önskar dig en riktigt härlig söndag
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  2. Skönt med ledig dag ibland
    ha en fortsatt bra dag
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Så härliga bilder och text!
    Klart vi vill vara med och tävla, måste bara komma hem till en dator.
    Ha en fin Söndag,
    Sussi på Stolpås

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.