onsdag 8 maj 2013

Onsdag..

Idag har varit en dag med lite svalare temperaturer och med några regnstänk. Fast för min del gör det inget då regn är välbehövligt just nu. Skulle bara kommit mer när det ändå började..


Har jobbat dag idag, skönt det. Gillar att vara hemma på kvällen och bara göra ingenting. 
På tal om att göra ingenting så fångade jag vår katt på bild idag när hon vilade ute..


Men snart därefter var hon på gång mot nya mål..




Önskar er en fin Kristi Himmelfärdsdag. Själv ska jag jobba i morgon, så och på fredag och söndag. Gäller att passa på att jobba när man väl får turer. 

Kolla gärna in min tävling i föregående inlägg också.

Må så gott.

Kram Veronica

<3






4 kommentarer:

  1. Hihi, katterna trivs ute nu när det börjat bli varmare ute :) Jättesöt misse du har där :) Min katt låg i rabatten igår, mitt på en blomma, grrr... Hoppas du får det bra på jobbet, jag har tur att ha ledigt ända till nästa vecka, tjoho!!

    kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga katt bilder! Liknar min Rota fast andra färger...
    Måste kika in tävlingen nu :)
    Ha en fin kväll,
    Sussi på Stolpås

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fiina bilder Veronica:) Jaa det ska jobbas för mej oxå fast på lördag..Ska kolla in din tävling..kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Så mysig hon ser ut
    önskar dig en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.