lördag 12 oktober 2013

Lördagkväll..

Hoppas ni har en trevlig lördagkväll.
 Jag avverkar min kväll i soffan framför tv.n tillsammans med sonen för tillfället, Känner jag honom rätt så sitter jag nog själv snart då han inte sitter still många minuter i sträck..


Min dag idag har varit lite slapp. Var på fest igår kväll med trevliga arbetskamrater. Två av våra medarbetare har fyllt år och det firades med god mat, god dricka, dans och skönsång...Spelade gamla goa låtar som bara inte går att låta bli att sjunga till...och sjöng gjorde vi för full hals :)

Så dagen har därför inte varit den mest aktiva. Men en långpromenad med hundarna har det blivit i alla fall.

Kommer att lägga mig tidigt ikväll för i morgon är det jobbdags igen..hela långa dagen.

Ha en bra kväll.

Kram Veronica

<3


1 kommentar:

  1. kan vara skönt att ta det lugnt ibland också;))).....helst efter en "festlig" kväll, hihi.....här skiner solen idag ,så jag måste bara gå ut på en promenad;)
    Kram bia

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.