onsdag 10 juli 2013

Molnig morgon.

Vaknade idag till en molnig och regnig morgon. 
Fast idag har jag ingenting inplanerat så mig gör det ingenting att det regnar. 

Igår var sonen och jag och badade Rocky. 
Rocky älskar att bada och är mer i vattnet än uppe på land. 


Förstås är kastade pinnar värda en lång simtur :)
Men när man simmat den där långa turen så är en vilostund skön. 
Här sittandes i vattnet...



Men är snart på gång igen. 


En sista bild på vägs från badet. 


Just det, nu kom jag på....har ju beställt bullar som jag ska hämta idag. Då kanske frysen borde rensas lite innan...ojoj nu fick jag ju en hel del att göra...jaja bara att sätta igång. 

Ha en bra dag

Kram Veronica

<3







2 kommentarer:

  1. Å, vilken härlig badare och våtdräkten i form av päls har dom på sig. Underbart.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Tack för titten!!!
    Han tycks trivas där i vattnet ändå;)
    Kram bia

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.