söndag 14 juli 2013

Sy sy och åter sy...

Sonen min köpte en gammal husvagn för ett tag sen. Inredningen gick i brun och orange. Ingen höjdare precis. 
I ett svagt ögonblick för några veckor sedan så lovade jag honom att måla väggarna och sy nya överdrag till dynorna...
Att måla väggarna var ju ingenting om man jämför med att sy dynor. Känns som om jag sytt dynor i flera veckor men idag så blev de äntligen klara. 
Bilder kommer en annan dag för husvagnen måste städas först innan bilder kan tas...

När symaskinen ändå var framme idag så passade jag på att sy ett nytt kuddöverdrag av ett gammalt lakan. Skrev ut lite text på transferpapper och strök dit det också.
Så här blev det: 




När jag ändå var igång så putsade jag av ett par fönster och hängde upp nya gardiner. 



Gardinerna fick jag av fina vännen Jennie. Så fina är de och passar så fint i mina fönster. 

Än är det inte läggdags för min del...ska hämta hem dottern inatt som är iväg på skumdisco.Denna helgen har hon jobbat 27 timmar och slutade 21 ikväll. Hämtade henne på jobbet och körde henne direkt in till stan, där vännerna väntade. Tur hon är ung och orkar...jag hade varit helt slut och inte haft en tanke på party med vänner. 

Ha en bra kväll.

Kram Veronica

<3



2 kommentarer:

  1. Oj vad du har hunnit med och vilket fint kuddfodral.
    Skulle behöva lite energi här
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Vilka superfina saker :)) Gör du på beställning ?Kram Titti

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.