tisdag 9 juli 2013

Gott och blandat.

Har precis gått en promenad med bästa promenadkompisen. 
Så här trött blir man efter :)


Skönt men varmt var det...

Igår hade jag en bra dag. 
Var så effektiv här hemma så det räcker för lång tid framöver känns det som. 
Fick gjort massa måsten som jag skjutit framför mig ett bra tag. 

När jag gjort alla måsten så passade jag på att pyssla lite också.




Som jag skrev för ett tag sen så gjöt jag lite i betong...en del blev bra och en del blev mindre bra. 
Denna är en betongplatta med decoupage på. 


Dessa två har jag inte gjort något med än, men är meningen att de ska målas osv på men det resultatet kommer en annan gång. 

 


Dessa över var de bra, men sen kan det gå såhär också...


Bara att försöka igen och försöka vänta lite längre innan man plockar bort den...

Nu måste jag intaga en god kopp kaffe.

Ha en bra dag.

Kram Veronica

<3







3 kommentarer:

  1. Så skönt det är när man haft en sån där fixardag. Ibland blir jag så trött på mig själv att jag inte tagit tag i det tidigare. Den energi jag förlorat när jag haft dåligt samvete för att det inte blivit gjort är minst dubbelt så stor som den energi som gick åt för att utföra sysslan.


    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Skönt när man fått lite gjort och kan göra det som är bara roligt ..
    ha det så bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Blev jätte fina tavlor och den med decoupage är jätte fin!!
    Ha det så bra.
    KRAM

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.