tisdag 10 december 2013

Snabba omslag

I helgen som var så blåste det massa och det föll en hel de snö. 
Med nästan 10 minusgrader i söndags så tänkte jag att nu är snön här för att stanna...
Men ack vad jag bedrog mig...
Började redan igår med mildväder och nu när jag tittar ut så regnar det och alla snö försvinner sakta men säkert och blir till blött blask..

På taken hänger snön en bit utanför kanten och bara väntar på att rasa ner på marken under..



Hoppas det kommer mer snö och att det blir lite kallare igen, för visst vore det trevligt med en vit jul. Så kanske kanske julstämningen börjar infinna sig, men just nu är känns det långt borta..

Ha det gott.

Kram Veronica

<3



1 kommentar:

  1. Tänkte som du. Nu när det ända kommit snö så kan den väl få ligga kvar med inte då. Slask och blask hos mig idag med. Blä!!

    Må så gott

    Kram Karin

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.