lördag 16 mars 2013

Loppis

Idag har varit en loppisdag tillsammans med god vän. Handlade inte så mycket men roligt att gå runt och titta på allt i alla fall. Köpte en klockradio till min morgontrötta tonåringsson så kanske han kommer upp lite tidigare om morgnarna..eller kanske bara jag som inbillar mig att det blir bättre med en klockradio men värt ett försök i alla fall :)
Åkte vidare till en butik vid namn Lilla Kuriosa där de säljer nya och begagnade ting. Blev ett par fina ljushållare inhandlade där och fikade god fika. Riktigt mysig butik och café. 

(Lånad bild från nätet)




Ikväll blir det restaurangbesök tillsammans med en vän. Kommer säkerligen bli både gott och trevligt :)

Ha en bra eftermiddag och kväll. 

Kram Veronica

<3

3 kommentarer:

  1. Härligt med en loppisrunda. Hade nog tänkt mig det jag med idag men det blev besök av barnbarn istället och bullbak.

    Ha en skön kväll

    Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Loppis i all ära, men bullbak och besök är inte dumt alls. Kram

      Radera
  2. Trevligt åt alla håll i detta inlägg!
    Loppis är alltid kul!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.