fredag 15 mars 2013

Betongtavlor med decoupage.

Inte ofta man blir ledig så här, men både igår och idag så är ledigheten ett faktum. I alla fall från jobbet som timvikarie...men hemma finns massvis att göra..Ska bara komma igång...

Igår fixade jag med massa papper som jag hade kvar sen kioskens tid. Sen fikade jag med en vän. Var på secondhand och fyndade lite tavelramar som jag ska fixa till...




Var hos en annan vän på eftermiddagen och fick två betongtavlor. Hon driver bloggen mitthjartasfrojdagladje.blogspot.se. Gå in och läs och titta på allt fint hon pysslar och grejar med. 

Åkte hem och målade dem, och lite decoupage på också..



När jag ändå var i pysseltagen så blev det lite bilder på nya blockljus också. 


Här skiner solen idag så en promenad vore inte fel även om det är rejält kallt. Men först är det väl dags att ta tag i dagens göromål. 

Ha en bra dag. 

Kram Veronica

<3

1 kommentar:

  1. Vilken energi du har. Härliga grejer blir det.

    Ha en fin helg

    Kram Karin

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.