lördag 9 mars 2013

Snötäckt igen...

Vaknade idag och såg snön dala utanför fönstret. Fina flingor som lade sig som en vit matta på trädgården. Borta var den senaste veckans fina väder. 
Men på förmiddagen orkade solens strålar tränga sig igenom och det blev genast ljust och fint igen. 
Fick fikabesök av min käre bror som hade med sig semlor till alla som var hemma.
 Drack kaffe och pratade och timmarna bara sprang iväg. 
Tog en promenad tillsammans medan dottern med kompis fixade middagen. 
Bror stannade på middag och efterföljande kaffe också. Mycket trevligt. 
Nu har han precis åkt och jag passar på att blogga lite. 
Ska snart iväg och skjutsa förväntansfulla tjejer till Metrolpol i Hultsfred där Stiftelsen uppträder. 
Hade gärna stannat där och sett dem också men det får bli en annan gång...

Kvällen bjuder på olika bud så får se om jag hänger på något av dem...eller så blir det hemmakväll  med Melodifestivalen på tv.n..

Bilden visar en blomma på en av alla mina porslinsblommor här hemma. Visst är den vacker?



 Hoppas er dag och kväll blir bra. 

Kram Veronica

<3

2 kommentarer:

  1. Tittar in för att önska dig en skön avlutning på helgen. Kan inte annat än le när jag ser din Hoya.....jag är också en hoya samlare.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma :)Hoyor kan man aldrig få för många av. Ha en bra söndag. Kram Veronica.

      Radera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.