onsdag 20 mars 2013

Dags för nästa..

I eftermiddag var det dags för dottern att också få magsjukan. Så nu ligger hon i soffan och mår dåligt. Sonen frisknade till så idag har han varit i skolan igen. 

Annars har dagen bestått av utvecklingssamtal, lunch med vän och lite pyssel. Måste ju måla tavlorna jag handlade häromdagen så ikväll åkte målargrejerna fram. Så nu är ramarna målade en gång men fler gånger behövs..



Även gjutit en ljusstake till som också fick färg på sig ikväll..



Och på ljusstaken måste jag ju ha ett fint blockljus och vad passar bättre än en bild med påskmotiv på nu i dessa tider. 



Ja det var allt från sjukstugan ikväll och nu håller jag fingrar och tår att jag klarar mig från att bli sjuk. 

Ha en bra kväll.

Kram Veronica

<3



1 kommentar:

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.