lördag 2 mars 2013

Lördag :)

Har godiset från kiosken ute till försäljning och idag skulle det komma några godissugna människor. Så började dagen med att plocka och ställs i ordning allt godis på min skänk i hallen. 



På förmiddagen fick jag sms från en som var intresserad av att köpa allt godis på en gång och bad mig hålla det ett par timmar framåt. Under dessa båda timmar så skrev flera stycken och ville komma och köpa men svarade dem då att jag eventuellt hade köpare till allt så bad dem avvakta till lite senare på eftermiddagen. 

Till slut skrev hon den första att hon hoppade över det. Så då skrev jag till de andra intresserade att de nu var välkomna för att handla. Tror ni de ville? Nä precis inte en enda...:/

Så här står jag med lika mycket godis kvar som på morgonen..

Besviken på att ingen kom så fortsatte jag dagen med pyssel istället. För någon vecka sen vann jag lite bilder på Tradera. Eftersom hon skickade bilderna direkt till mailen så valde jag att skriva ut en del av dem på ljuspapper. Så har ikväll dekorerat mina blockljus med lite olika bilder. 





Tycker det blir fint med blockljus på mina blockljusstakar i betong som jag gjöt själv häromdagen. 



Gjorde lite decoupage på en betonglampett också.


En lampett till som jag gjorde i en hast när det blev betong över.


Funderar på att skriva någon text på denna sista lampetten, men vet inte vad. Vad tycker ni?

Kommer ni på någon bra text, så skriv gärna en kommentar här på bloggen. 

Ha en bra kväll.

Kram Veroncia

<3





1 kommentar:

  1. Vad trist att inte folk kommer när dom första sagt sig vara intresserade...
    NU har jag äntligen fått till ett inlägg där jag svarar på dina frågor =) Bättre sent än aldrig heter det väl...
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.