måndag 18 mars 2013

Bakdag med inslag av sjukdom..

Reklampaus i den bra serien Dicte och då passar jag på att blogga :)

Helgen har gått fort även denna gång och har innefattat en del också. Lördagen var jag ju som sagt på restaurang med vännen J och åt en massa god mat och drack gott till. Sen gick vi vidare och kollade på bio. 

Söndagen tillbringade vi på en sjöis en bit härifrån. De lekfulla i familjen for där med bilarna och sladdade och hade riktigt skoj. Själv var jag nöjd med att stå bredvid och titta på. 



Även hundarna i familjen tittade på.


På kvällen var det jobb för min del.

Idag har jag bakat Cupcakes. Är inte ofta jag bakar men ibland så sätter baklusten in..





Vaniljmuffins med geléhallonfluff över. De blev riktigt goda. 

Mitt på dagen så blev det sjukstuga här också. Sonen har åkt på magsjuka och är inte alls pigg. Hoppas natten blir lugn för hans del. 

Oj, nu har Dicte börjat igen så bäst att kolla.

Ha en bra kväll. 

Kram Veronica

<3

5 kommentarer:

  1. Ja himla tråkig reklam mitt i bra program!!
    fina muffins ser jätte goda ut:)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Dina muffins ser så goda ut. Hoppas sonen mår bättre nu och att han inte smittat dig.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Goda muffins ..jag tycker alla är så modiga som vågar sig ut på isen..jag är alldeles för feg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Mums för muffin och bläää för tråkiga sjukdomen ;( verkligen det värsta med vintern;( hoppas han piggnar till och att ni andra slipper.

    Roligt att du hittade till min blogg nu ska jag surfa runt lite i din vackra värld.
    Annie

    SvaraRadera
  5. Gillar oxå den serien, får verkligen hoppas att ni andra klarar er i familjen, magsjuka är ju ingen höjdare...ha en skön kväll, VIOLAN

    SvaraRadera

Vore trevligt om du skrev en kommentar innan du lämnar sidan. Kram.